12 augusti 2017

Roses

Smycken - Glitter // Kappa - H&M // Klänning - Zara // Väska - Zara // Skor - Zara

Ny outfit, wihoo! Har så många outfits jag vill visa men tyvärr kommer det vara knappt om tid att fota nu när skolan drar igång. Jag märker att skol-ångesten är på intågande. Eller intågande, den har funnits i mig hela sommarn. Tanken på allt läsande jag har kvar inför skrivningarna och hur lite fakta som faktiskt fastnar i huvudet plus alla inlämningsuppgifter och läxor får mig att nästan gråta. Ska bli så skönt att, förhoppningsvis, bli klar detta år. Sedan styr jag kosan bort från ångestbacken, aka Sursikbacken, för alltid.

Jag är för tillfället på villan och väntar på att resten av tjejgänget ska vakna. Syster och jag har haft Sara, Martina och Rebecka över på övernattning. Igår badades bastu (jag är dock inte inkluderad i den skaran) in på småtimmarna, vi åt gott och hade det supermysigt här i mörkret. Vi gick och la oss alldeles för sent så jag gissar att resten sover ännu. Har någon förresten svar på hur man på snabbaste sätt får tillbaka en någorlunda bra dygnsrytm?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar